Love cakes

Love cakes

Tuesday, 28 August 2012

Foto Raya 2012

You ollsss...

biase kalau bergambar rayo mesti gamat dengan macam-macam kerenahkan..korang camno.. tegak je kerrr... huhu.. baik belah parents sendiri mahupun family sebelah suami, sangat la... bermacam ragam.. itu la nostalgia betul tak?

dalam gambar ambik ko muka sensorang control..nak nangis pun macam x jadi nangis, ala2 confius gituu... padahal.... air mata tu dah bertakung tunggu nak tumpah... bebudak la kan.. xkan org tua sedih nak ambik gambor.. budak2 biasala kene marah x ikut kata orang tua hahaa....

jom tengok gelagat gambar yang dianggap jadi dengan tak jadi semasa sesi bergambar raya di rumah ku dan juga mertua....

Aksi 1: Sebelahku

Gambar sefamili yang jadi cuma famili adik lelaki ku ijam takdo
Yang tak jadi... Tu dia.. tukang klik timer (adik ipar) x sempat berlari masuk..
dengan laki aku songkok pun x pakai haha..

Aksi 2: Sebelah suami

Dianggap jadi... dengan posisi ini setelah puas memujuk
Yang tak jadi... Tengok biras aku tgh 'aim' anak dia yang kat depan tu menunduk.. kene tegur, nangis terus,
lari tak mau bergambar.. pujuk nye pujuk nak duduk kat abah dia huhu... tragis ;-D


Aksi-aksi lain, korang tengok la sendiri dan cari perbezaan haha...


Mak mertua dengan cucu-cucu.. comelnyerr mereka bergambar :p

  
 



Ni yang sobonar eee...anak aku dengan anak adik ipar aku x mau bergambar..huhu


Ni famili abang sulong ku...


hehe.. nangis bila ibu x bagi bergambar dengan botol susu..
cuba tengok gambar di atas.. bahagiakan dengan botol susu :-)


Begitulah realiti kehidupan kita seharian... x semua yang kita rasa betul, orang lain rasa betul, x semua yang kita suka, orang lain pun suka, pendek kata realiti kehidupan ini pelbagai dan kadangkala tidak seburuk atau tidak seindah lukisan di atas kanvas mahupun rakaman foto.. apa yang jadi penentu adalah diri kita untuk saling toleransi dan apa yang penting?!!!!! KERJASAMA hahah...


but foto raya the most i like tahun ini adalah... di bawah bcoz..... rasa macam kanak-kanak tua yang disayangi.. cume tak cukup seorang adik yang beraya di rumah mertua...sob..sob..


untuk makluman.. bantal itu berada disitu bertujuan
untuk cover 'bahagian tertentu' yang terbesar... ahaha..... malu arrr....


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN
DARI KAMI SEKELUARGA

 NOR MASLINI HAIYU BINTI ROSLI

MOHAMAD FUAD BIN MOHAMAD

NUR KAISAH INSYIRAH




PEACE NO WAR ;D

No comments:

Post a Comment